סווטיטה חלומית באמירים לזוג או זוג עם שני ילדים

להנחיות להגעה לחצו כאן

איך מגיעים אלינו? מושב אמירים נמצא על כביש עכו-צפת, בין כרמיאל לצפת

ממרכז הארץ ומדרומה
נוסעים בכביש החוף עד מחלף זיכרון. יורדים במחלף ימינה (מזרחה), לכביש מס' 70.
חולפים על פני זיכרון יעקב, בת שלמה ויקנעם, וממשיכים עד צומת יגור.
פונים ימינה (צפונה), ונוסעים עד סוף הכביש, עד צומת סומך.
פונים ימינה ומייד עם הרמזור – שמאלה.
נוסעים פעם נוספת עד סוף הכביש, עד צומת אחיהוד (עדיין בכביש מס' 70).
פונים ימינה – אתם על כביש עכו-צפת (מס' 85), מזרחית לעכו.
חולפים על פני כרמיאל, וממשיכים כ-10 דקות עד צומת חנניה (צומת מרומזר), המוכר בשם צומת שבע.
פונים שמאלה (לכביש 866) לפי השילוט לצפת. 5 ק"מ מהצומת, בצד ימין, נמצאת אמירים.
דרך צומת גולני – בצומת ממשיכים לכיוון צפון (כביש 65), עד סוף הכביש, עד צומת נחל עמוד (ידוע כצומת קדרים), פונים שמאלה ונוסעים בכביש 85 עד צומת חנניה, פונים ימינה, ומשם 5 ק"מ לאמירים

דרך כביש 6

1. נוסעים בכביש 6 עד מחלף עירון, פונים ימינה בכביש 65 לכיוון עפולה, וממשיכים באותו כביש עד לצומת גולני.
ממשיכים ישר (צפונה) עד סוף הכביש (צומת נחל עמוד), שמאלה בכביש 85 עד צומת חנניה, ימינה, ומשם 5 ק"מ לאמירים.

2. ממשיכים עד היציאה הצפונית, מחלף עין תות, ממשיכים לכיוון יקנעם ועד צומת יגור, ומשם לפי ההסבר בסעיף 1 לבאים מהמרכז.

מאזור ירושלים
דרך כביש 6.
דרך הבקעה: נוסעים צפונה דרך בית שאן עד טבריה בכביש 90.
חוצים את העיר לכיוון היציאה הצפונית (לכיוון קריית שמונה).
מספר ק"מ מהיציאה מהעיר פונים שמאלה בצומת מגדל לכביש 807.
נוסעים עד סוף הכביש עד צומת נחל צלמון, פונים ימינה לכביש 65 עד סוף הכביש - צומת נחל עמוד.
פונים שמאלה בכביש 85 עד צומת חנניה, ימינה, ומשם 5 ק"מ לאמירים...
בתוך היישוב
נוסעים עם הכביש כ-700 מ', עד להתפצלותו. הפנייה הימנית יורדת לכיוון הבריכה,
ואילו אתם ממשיכים עם הכביש העולה אל תוך הכפר.
מנקודת פיצול הכביש - בית רביעי בצד ימין, משפחת פלג – זה אנחנו.

לפני צאתכם לדרך או בזמן הנסיעה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לגבי כל הסבר נוסף או אי בהירות המתעוררת בדרככם.
נודה לכם אם תעדכנו אותנו כשעה לפני הגעתכם (מצומת יגור/עפולה/בית שאן).
תחבורה ציבורית
ברכבת לעכו ומשם בקו 361 הנוסע לצפת (5 דקות הליכה מהרכבת, תדירות של פעמיים בשעה) ויורדים בכניסה לאמירים.
אנו באים לקחת את האורחים מהתחנה (בתיאום מראש).
בשעות הערב מחליף את קו 361 קו מס' 501.
קו 846 – ישיר מת"א לצפת (יורדים באמירים), הקו פועל פעם אחת ביום, בדר"כ בשעות אחה"צ.
יש לברר במודיעין אגד לגבי השעה.
אנו מאחלים לכם נסיעה בטוחה ונעימה!
"בתי החלומות", משפחת פלג, מושב אמירים, טלפונים: 04-6989203 או 054-4638213

סוויטה
אחד

אמצע שבוע

סופ שבוע

הסוויטה

הסוויטה מעוצבת ומאובזרת בקווים מודרניים, בעיצוב זורם, פתוח ועדין עם חלונות גדולים, המאפשרים חיבור של הטבע עם הבקתה.
בסלון: ג'קוזי 180 ס"מ קוטר, הפונה לנוף ההרים הפתוח עם אינטימיות מלאה.
ספה נפתחת לשתי מיטות יחיד, המאפשרת לארח משפחה.
מטבח מאובזר: מקרר קטן, מכונת קפה עם קפסולות במגוון טעמים, מיקרוגל ואפשרות לבישול צמחוני, מסחטת הדרים (בעונה).
כיבוד עשיר הכולל מיץ, חלב (אפשרות לטבעוני), מגוון סוגי תה וקפה, תמרים, אגוזים, גרנולה, שוקולד ועוד הפתעות.
פינת אוכל: עד 6 אנשים
בידור: מערכת קולנוע ביתית, טלוויזיה "LCD smart TV, 42, זרוע מתכווננת המאפשרת צפייה מהג'קוזי, מהספה ומפינת האוכל, טלוויזיה נוספת בחדר השינה "39 , מערכת YES ומערכת DVD עם סרטים ודיסקים, אינטרנט אלחוטי וקווי.
בחדר האמבטיה: מקלחון זוגי מפנק, עם שני ראשי גשם.
בחדר שינה: מיטה זוגית נוחה וגדולה 200x180 ס"מ.
מרפסת גדולה המשתלבת עם הצמחייה (עם עץ שעובר דרך המרפסת:-).